.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين پاركينگ طبقاتي مازندران ساخته مي‌شود

شهردار بابل گفت: نخستين پاركينگ طبقاتي مازندران در بابل ساخته مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حميد سفيدگر در مراسم راه‌اندازي نرم‌افزار جامع حسابداري مالي شهرداري بابل اظهار داشت: براي نخستين بار در مازندران اين نرم افزار راه‌اندازي شد.
وي اظهار داشت: در راستاي تحقق دولت الكترونيك، صرفه‌جويي در وقت، عدم دوباره‌كاري و حذف روش سنتي بايگاني اسناد و مدارك براي نخستين بار در مازندران نرم افزار جامع حسابداري مالي شهرداري بابل با اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال خريداري و نصب شد.
شهردار بابل فوايد نصب اين سيستم نرم‌افزاري را كاهش هزينه‌هاي اداري و پاسخگويي صحيح به ارباب رجوع و يكپارچگي خدمات به شهروندان بابلي اعلام كرد.
سفيدگر از تصويب طرح احداث نخستين پاركينگ طبقاتي هفت طبقه در بابل خبر داد و بيان داشت: طرح نخستين پاركينگ طبقاتي بابل در زميني به مساحت 3 هزار و 300 متر مربع در هفت طبقه و به ظرفيت 580 خودرو اجرا مي‌شود.
وي تصريح كرد: اين طرح قرار است از طريق سرمايه‌گذار بخش خصوصي در زمين متعلق به شهرداري در گاراژ مازندران كه در مركز شهر بابل واقع است، اجرايي شود كه اميدواريم با رفع مشكل حقوقي به‌ زودي اين طرح در سطح منطقه انجام شود.
شهردار بابل در مورد بهبود وضعيت ترافيكي شهر بابل اظهار داشت: با هماهنگي كه با شوراي شهر به عمل آمده تمام زمين‌هايي را كه صاحبان آن در حال حاضر برنامه‌اي براي آن ندارند، شهرداري موقتي به پاركينگ تبديل و منافع آن را به نفع صاحبان زمين واگذار مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.